En lekstund ute!

I går gick jag och Fenix ut och gungade och lekte lite på gräsmattan. Han älskar att vara ute och busa!
Daniel kom hem ganska sent från jobbet. Han han huvudvärk oxå, stackaren! Han fick i sig två alvedon och sen var han pigg igen! så vi mös i soffan och tittade på Grey´s anatomy tillsammans.  Fenix var lite trött efter all aktivitet på dagen så han somnade som en stock vid halv nio och sov fram till kvart över sju imorse. Nu är det full fart på han igen. Han kämpar vid hundkorgen, han vill så gära krypa in i den men han kommer inte över kanten.
Idag ska vi träffa söta Carro! Fenix och jag åker dit straxt innan tolv, sen går vi ner på stan och äter lunch. På hemvägen hämtar vi upp hennes tjejer oh går hem igen. Det ska bli så trevligt så! Hon kommer vara alldeles brun och fin efter sin vecka i egypten.
Nu blir det lite mer bus här hemma och sen en promenad.


Det är så kul att gunga!

Nöjd kille!

Mammas älskling!

Vårat lilla lyckotroll!

Skönt att vara ute!

Hmmm, gräs.....

plockiplock.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0