Fredagen

Jaha ja, då har Fenix och jag ätit lunch med Camilla på kina. Det ar gott, Fenix fick lite slottsgryta. Det  var två äldre damer som tyckte Fenix var bedårande söt. Hihi, det är han också, vårat charmtroll. En äldre fabror gik förbi och pratade lite med Fenix oxå. När vi var klara mötte vi Daniel och gick tilsammans till Kryddan där jag hämtade ett paket. Det var lite schampo och balsam som jag beställt. Vi gick sedan upp i mormor och morfars lägenhet och lämnade Embla, mormor skulle komma hem inom en halvtimme så Embla fick klara sig den stunden själv. Jag pratade precis med dem och då var dem framme på landet. Morfar hade tagit en långpromenad med Embla, hon hade ftt mat och låg nu och mös i soffan. Skönt för lilla älsklingen att bli lite bortskämd! Man hinner ju inte riktigt med henne lika mycket som förrut. Fenix tar ju en del av den tiden som hon fått förrut. Det är perfekt att dem kan ha henne ibland så hon får vara i centrum! 
Vi passade på att handla på flygfyren innan vi åkte hem oxå. 
Farmor fick sig ett besök på eftermiddagen, vi hade köpt majskrokar som hon ska ha hemma hos sig när Fenix kommer på besök. Hon hade köpt ett gåvagn till Fenix, så snällt! Nu får han provgå när han kommer på besök dit! 
Fenix ska snart få lite middag och ikväll när han lagt sig ska jag och Daniel mysa i soffan med godis och skräckfilm. Känns konstigt att inte ha någon hund att gå ut och gå med.   


På kina och äter smörgåsrån

Gott!

Hihi, smälter in i pappas byxben! Hemma hos mormor och morfar och lämnar Embla


Kommentarer
Carina Ohlsson

Jo han tyckte det var popis =)

2010-04-23 @ 18:18:06
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0