Redan torsdag

Fenix vill stå mer och mer, han ställer sig upp själv nu mot soffan. Hönsig som man är vakar man över honom som en hök så han inte ska ramla och göra sig illa. Det är jätteroligt att han kryper och reser sig upp men som sagt man blir lite nervös att han ska slå sig! Efter sin ståträning igår mös Fenix med pappa i soffan och sen vart det ett bad för grabbarna. När Fenix hade somnat var det meningen att vi skulle titta på Grey´s anatomy men det var ishockey istället, jäkla skithockey! Det fick bli fuskbyggarna istället.
Vi blir nog hemma idag oxå, han är mycket bättre idag i alla fall. Inte alls lika snorig och rosslig. Skönt, men vi ger det nog någon dag till innan vi träffar andra för säkerhetsskull.
Det ligger lite snö kvar på backen, hoppas den försvinner snart.
Daniel ska till gymmet efter jobbet. Jag ska ringa morfar och se om han vill vara barnvakt så jag oxå kan gå. Vi får se.
Ska ringa Kimmo oxå, fick ett mess igår där Carina skrev att det var dags att beställa blöjor igen. Det är så bra! Vi beställer blöjor genom dem så får vi dem jättebilligt! Tack snälla ni!


Hej mamma, får jag oxå sitta i soffan?

Snart kommer jag....

...snart så.....

....åh, hej.....

....snart så....

...uppe på fötterna.....

....äntligen uppe!

Mys med pappa i soffan!

Glad badpojke!

Äta badanka

Så skönt i badet!


Kommentarer
Carina Ohlsson

Kul att höra att de rör på sig hos er med. Men då ses vi inget denna vecka?

men familjecenter på måndag?

8 månader och uppåt på måndagar där =)

2010-04-22 @ 08:10:26
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0