Tisdag med sol igen!

Solen strålar även idag! Fenix vaknade tio i fem och lät väldigt pigg och glad. Jag bar in honom i våran säng och han hann somna på vägen dit, hihi! Han fick sova brevid mig och vaknade vid tio över sju igen. Det gör ingenting för det är så mysigt att få ligga brevid honom och sova!
Nu har vi ätit frukost och klätt på oss. Om en stund blir det som vanligt en promenad. Tvättmaskinen är redan igång, hoppas vädret håller i sig så man kan hänga ut tvätten även idag!
Vid två tiden ska vi vara inne hos mäklaren i Norrtälje. Han ska hjälpa mig med deklarationen och göra avdrag osv. Ska passa på att gå in på babyproffsen och köpa ett paraply till vagnen så man kan skymma solen lite för Fenix.
Fenix är mindre snorig idag och lite mindre rosslig så snart så kan vi nog börja träffa andra! Ska bli kul!


Myspojken sitter och väntar på att pappa ska bli klar med brevlådan

Pappa monterar nya brevlådan

Den gamla brevlådan

Den nya fina brevlådan!

Klappa söta Molly

Myser i Mollys päls!

Åh, vad roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0