Torsdag

I natt vart det lite mer sömn i alla fall. Fenix somnade vid halv nio som vanligt, sen vaknade han vid fyra då Daniel gick upp och åkte till jobbet. Jag bar då in honom till mig och han somnade om brevid mig till kvart i åtta. Man har i sig vaknat av han snörvlande och hostande vid ett flertal tillfällen i natt men det har ju varit betydligt bättre än dem två tidigare nätterna. Vi håller oss hemma även idag då Fenix fortfarande är snorig. Vi vill ju inte smitta ner några andra. Vi får vara hemma och mysa och busa istället. Lilla ängeln är pigg och glad trots att han är snuvig. Han är för underbar! 
Hihi, jo han kröp ju fem steg framåt igår. Jag skulle då visa Daniel när han kom hem vad duktig Fenix var och la honom på golvet. Fenix ville inte alls visa upp det så han kröp lite bakåt och rullade sedan över på sidan som en strandad val. Hihi, typiskt!
 
Hm, hur ska jag komma fram till vännen Embla???

Jippie! Äntligen framme!

Hej Embla!

Hej mamma!

Puss!

Sötnos!

Nej pappa jag tänker inte krypa!


Kommentarer
carina

hoppas han blir bättre snart för de är ju inte kul att vara sjuk

2010-04-15 @ 10:00:32
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0