Onsdag

Igår när Daniel kom hem så åt vi mat och sen gick vi upp till farbror Mikael där Fenix fick titta på lyckohjulet. Daniel tog med sig kameran till jobbet idag så jag kan in te lägga upp dem bilderna, får göra det senare.
Fenix har ju varit lite tokig den senaste veckan och velat gå upp allt från halv fyra till fem på morgonen men i morse sov han till straxt innan sju! Så skönt!
Idag är det mulet precis som i går morse men man kan ju alltid hoppas att det vänder som det gjorde igår.
Fenix tyckte om barnmaten jag gjorde åt hoom igår, han mumsade i sig med god aptit! Till mellanmål fick han smaka på galiamelon och det var smaskigt! Han brukar få frukt till mellanmål på eftermiddagen och då är det kul om man kan variera lite, han verkar älska all frukt!


Bebisfötter är verkligen hur mysiga som helst!


Kommentarer
carina

Härligt att han äter.

Casper.... mmmm han äter bara de han får i flaska men vanlig mat då spyr han upp mer än vad han fick

=( men de vänder det med =)

kram

2010-04-07 @ 09:32:24
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

hej!

I går var magen lite si och så i dag vet jag inte än

han har inte lämnat något "prov" till mig i blöjan ;o)

2010-04-07 @ 10:24:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0