Lördag morgon

Snart ska vi åka till kallhäll och hjälpa Carina och Kimmo att flytta. Embla är hos mormor och morfar så det blir jag, Fenix och Daniel! Ska bli så roligt att träffa dem igen! Spännande att se magen på Carina oxå!
Pojkarna har busat en del på morgonen här så Fenix kommer nog garanterat somna i bilen på vägen dit så han är utvilad och kan busa omkring i flyttstöket!

Pojkarna dansar!

Ja vad ska man säga..... pappa är tokig!

...men han är bra rolig!

Wiiiiie!

Högre pappa, högre!

Åka liten lastbil!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0