Hurra för pappa som fyller 60 år idag!

Idag fyller min och Martins pappa och Fenix´s morfar 60 år! Pappa är världens underbaraste! Han har alltid ställt upp för både mig och min bror till 100%. Under mina alla år som elitgymnast körde han runt mig varenda dag på olika träningar och han skjutsade även min bror till fotbollsmatcher och liknande. När jag senare köpte häst så var han lika medhjälplig med det. Han körde mig till stallet och kurser, följde med på tävlingar och hjälpte till med hästen trots att han var helt ovan vid hästar! 
När jag blev äldre och var ute i stan på kvällarna som kom han och hämtade mig då han inte ville att jag skulle åka hem själv. Så gullig! Världens bästa pappa! 
Grattis till honom idag! Jag och Fenix kommer besöka honom i eftermiddag och imorgon ska vi ut och äta middag allihopa! 
 
Jag har en känsla av att Fenix kommer bli lika bortskämd av morfar som jag och min bror blivit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0