Ett litet änglabarn!

I går var det en minnesgudstjänst för en bekants dotter som bara blev straxt över 1 ½ år. Vi var ej där men jag kan föreställa mig hur vackert det var. Väldigt sorgligt men väldigt vackert! En liten prinsessa har lämnat jorden och lämnat otroliga stora tomrum i flera människors hjärtan. En liten människa men stora avtryck! Jag har aldrig träffat lilla flickan men jag har sett kort på den bedårande söta tjejen och förstår att hon fått vilket hjärta som helst att smälta. Många styrkekramar till familjen i denna jobbiga stund. Ingen ska behöva vara med om att behöva begrava sitt barn, det är så otroligt jobbigt och man saknar helt enkelt ord.
Efter denna händelse kramar vi om Fenix extra mycket varje dag och njuter av varenda ögonblick, vad som helst kan hända när som helst.

Vårat allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0