En till tand!

Då var den regniga promenaden avklarad och jag ska hoppa in i duschen. Fenix sover som vanligt i vagnen. Efter duschen ska jag nog mysa ner mig i soffan och tittade lite på film tills Fenix vaknar. Sen är det dags för lunch och efter det är det nog dags att ge sig in mot Norrtälje!
Lilleman sov från halv nio till tio i sju i morse.  Han är så duktig! När han vaknar är han på strålande humör och vill komma upp och busa! 
I morse hade den andra tanden i överkäken brutit igenom så nu har han fyra små tänder!


Hihi, lilla rumpan sticker upp!

Världens gladaste kille leker tittut!

Plocka upp mig nu mamma!

Äntligen uppe ur sängen och redo att hitta på bus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0