En lugn dag med massa mys!

Det vart en kanonfin dag efter morgonens gråa väder. Solen strålar och det är varmt och skönt. Fenix, jag och Embla tog oss en till sväng i solen. På hemvägen träffade vi farbror Mikael vid brevlådorna, han hade ont i axeln och var hemma idag. Fenix passade på att skratta lite åt han.
Fenix har även läst posten, hoppat i hoppgungan och myst med mig idag. Skönt men en lugn hemmadag så här ibland.
Jag har förberett middagen, det blir kyckling och couscous. Daniel skulle till gymmet efter jobbet så han dyker upp vid sex-tiden ungefär.
Fenix ligger för tillfället och vilar lite men snart ska han få gå upp.


Ute på promenad

Skönt med lite sol på sig

Knaprar på leksaken!

Går igenom dagens post

LiDL-reklamen var tydligen bara att kasta

Lite märklig ställning att läsa posten på men, men.....

Den här ska vi inte heller ha...

Bort med den.....

Hoppeliskutt!


Kommentarer
carina

Tack =)

caspers moster köpte dom i påsk present på

skokanonen för 150 kr =)

men jag fick inte skriva de för hon hade sagt till sin man att Casper skulle få hink och spade =)

2010-04-06 @ 17:25:46
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0