En härlig långpromenad!

Nu har jag, Fenix och Embla varit på en lång och skön morgonpromenad i solen! Vi träffade Lars och Margaretha som vi inte sett på hela vintern. Embla fick som vanligt godis av dem båda, hihi, dem älskar verkligen Embla! När vi kom fram till skogen fick Embla springa lite lös, hon tyckte att det var jättekul! Det blir skönt sen när isen gått för då vågar jag ha henne mer lös, hon har ju varit ute på isen och gått genom en gång och det räcker! 
Fenix somnade en stund i vagnen men vaknade lagom tills vi kom hem, jag som hade tänkt vila lite medans han förhoppningsvis skulle sova. Ja, ja, jag får väl sova någon annan gång! Fenix ska snart få lunch och jag ska väl oxå ta och äta något snart.
 
Sötnosen redo för promenad!

Glad kille ute på promenad!

Puss, puss!

Full fart på vattnet!

Små söta tussilago

Blåsippan ute i backarna står......

Hoppas isen går snart

Nyfiken i en strut!

Embla har precis badat magen i gyttjan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0