Ändrade planer!

Lite ändrade planer blev det idag. Dessvärre får ja ej ge blod idag då det måste ha gått nio månader efter förlossningen för att få ge. Det är ju bara tre veckor kvar men regler är regler. Så tråkigt, jag som hade sett fram mot det. Ja, ja, blodbussen kommer ganska ofta så jag får ta det nästa gång. 
Det blir lunch klockan tolv på kina i alla fall med Camilla. 
Vi ska hjälpa Carina och Kimmo att flytta imorgon så därför ska jag lämna Embla hos mormor och morfar i dag. Vet inte riktigt när dem kommer hem idag men jag blir kvar i stan tills dem kommer i alla fall. Pratade nyss med mitt underbara stora hjärta som kanske skulle komma ner till stan och fördriva tiden tillsammans med oss innan det är dags att lämna Embla.  

Papperskorgen är lika populär idag!


Mammas busunge!

Så fint busungen har gjort på golvet

Nu vill jag upp i mammas knä!

Sötaste små tänderna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0