Åh, vad jag älskar vår lilla pojke!

I går fick jag reda på att en bekants dotter på straxt över året gått bort efter en lång tids sjukdom. Det är så orättvist att små barn inte får vara på jorden längre. Jag lider verkligen med deras familj, det är helt ofattbart hur livet skulle vara utan våra guldklimp. Alla tankar går till dem nu i denna svåra stund.
Man blir så berörd av sådana här saker så igår när jag kom hem från gymmet så hade jag Fenix i mitt knä hela tiden och bara kramade om honom. Han betyder allt för oss! Vill inte vara utan honom ens en minut!

Fenix vaknade tio över sex imorse och då fick han hoppa ner med mig i sängen och mysa en stund och sen gick vi upp och åt frukost. Idag ska vi kanske hem till Carina, Casper och Jimmy på ett besök. Pojkarna ska få leka lite om det inte dykt upp något annat på programmet för dem. Sist jag och Fenix skulle dit så vart ju lilleman magsjuk.

I dag är det skärtorsdag och Fenix första påsk. Daniel kommer nog hem lite tidigare från jobbet idag. Ikväll blir det bara mys! Vi får väl se om det kommer förbi några påskkärringar......Kanske skulle ha lite godis hemma i fall att, kanske handlar det på vägen hem sen.

Nu ska jag gå och krama om våran solstråle igen!

Morgonmys!

Världens goaste!

Nyvaken gullunge

Kan inte beslriva med ord hur mycket jag älskar våran Fenix!
 


Kommentarer
carina

Hej!

Stackarna. innan man själv hade barn tyckte man synd och att de var tråkigt att de fanns dom som förlorade sitt barn.

Men nu när man har ett eget förstår man ca vad dom kan känna och lider mer med folk fast man inte känner dom. De är värkligen tråkigt att höra att en så liten ängel fick somna in så tidigt.



Vi ska inte göra något i dag så ni är varmt välkomna =) har du nr till "nautilus" de heter ju inte de längre men ja =)

kram

2010-04-01 @ 08:27:46
URL: http://carinaocasper.blogg.se/
carina

nice =) tack så mycket =)

2010-04-01 @ 08:43:06
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0