Veckan som varit

Måndag och ny vecka, har jobbat idag men är nu hemma med trollen igen. Förra veckan jobbade jag varenda dag förutom torsdagen. Fenix var iväg med dagis till Norrtälje då, på förskolansdag. Dem skulle titta på stolar som andra barn målat och även titta på dem stolarna som Fenix dagis målat. Dem gjorde sedan en tur till Societetsparken och lekte och åt matsäck och efter det åkte dem hem igen. Fenix ville att vi skulle lämna och hämta honom vid bussen så det gjorde vi.
I fredags eftermiddag efter jobbet fick Corona åka med mig till Norrtälje och lämna Embla hos mormor och morfar samt fixa lite småsaker.
I lördags före jobbet åkte vi till Väddö för att titta på koutsläppet, vi åt lunch på vägen därifrån och sen släppte familjen av mig på jobbet, då jag jobbade kväll. I söndags jobbade jag till två och efter det åkte vi till Leos 2-årskalas, sen vidare för att fira Lojke och sen avslutade vi med middag hos farmor och farfar. Vi tog även en liten sväng till båten för att titta så den låg bra och på vägen träffade vi på en väldigt söt älg!
Fullt upp hela veckan med andra ord men nu är jag och barnen lediga tisdag och onsdag, ska bli skönt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0