Skadad Maiden

I går kom Maiden springandes i full fart från ingenstans precis när jag bar en kastrull med kokande vatten från plattan till slasken, Hon sprang rätt in i benet på mig och det skvimpade ur lite vatten som hon då fick i pannan. Sån himla otur! Jag och Maiden tog en tur till akuten där vi fick hjälp på en gång, dem kylde lite till , vilket vi även gjort hemma samt i bilen på vägen. I väntan på doktorn så somnade snuttan på mig. När hon vaknade upp var hon pigg och glad som vanligt! Hon skrattade och busade och doktorn tyckte hon var helt otroligt, hon måste ha haft jätteont men höll ändå humöret uppe, en riktig tålig tjej. Vi fick i alla fall en remiss till brännskadeenheten på Astrid Lindgrens, så på fredag ska lilla tjejen dit.
På eftermiddagen åkte jag och Fenix till landet och matade mormor och morfars katter samt vattnade blommorna både där och i lägenheten.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0