Tisdag och Onsdag

I går vart det bullbak på morgonen och på eftermiddagen kom Erika och Emil hit, så skoj!
Idag har Corona varit med farmor en sväng till Norrtälje och köpt massa fina saker. Carro kom hit och åt lunch med oss, mysigt!
Båda dem stora trollen ville följa med farmor hem efter lunchen så när Carro åkt så tog jag och Maiden en sväng till stranden. Hon älskade vatten och plaskade och lekte massor ! Så himla skönt med en egen strand så barnen kan stänka och springa hur som helst utan att man behöver oroa sig för att dem stör andra.
Dem stora trollen är fortfarande hos farmor, Maiden och jag ska snart också dit och bli bjudna på middag, får se om Daniel hinner eller om han får äta senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0