Mors dag

I går var det morsdag och jag fick jättefina örhängen av barnen. Vi tog en tur med båten till Kvarnudden där vi åt lite lunch.
När vi kom hem var det ett snabbt ombyte och sedan åkte jag och Fenix till IKEA i Uppsala och handlade lite.
Daniel hade maten färdig när vi kom hem och farmor, farfar och farbror Mikael gjorde oss sällskap vid middagen.
En kanonbra mors dag helt enkelt!
 
Idag är det måndag igen och dem stora trollen har varit med farmor en stund. Carro kom hit och åt lunch med mig och Maiden.
Nu är det snart dags att natta barn och sen blir det lite pyssel innan det är dags att kasta sig på soffan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0