Torsdag

I torsdags åt vi smörgåstårta till lunch uppe hos farmor och farfar, Agneta och Stig var också där. Fenix och jag bakade en kladdkaka till kvällen och sedan vart det utelek en stund innan vi började med middagen. Erika och farbror Mikael kom hit och åt middag med oss. Även Lojke ropade vi över på middag efter att vi såg honom sittandes ute på sin trappa. Det vart grillat med potatisgratäng och efter det Fenixs favorit, kladdkaka. Efter middagen vart det lite tippning på hästar och sedan tittade vi på hockeyn innan Erika och Mikael begav sig hemåt.
Gosfia
 
Gullunge
Smörgåstårta
 
 
 
En tur med gräsklipparen
Myser ute på verandan
 
 
 
 
 
 
Gungeligung
Kladdkakan redo
 
Middag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0