Torsdag

I torsdags lämnade Daniel barnen på dagis och sedan höll han på med båten en stund, jag fick också hjälpa till lite då han behövde en väldigt smal arm för att komma åt och skruva på ett ställe, haha!
Vi hämtade sedan upp trollen på dagis vid halv två och åkte in till Norrtälje för att handla mat och skor till barnen. Corona blir så lycklig av skor, så skoj att se! Hon fullkomligt älskar skor! Fenix har länge tjatat om att han vill ha dinosaurier så köpte några stucken åt honom.
På kvällen vart det middag hemma hos farmor och farfar.
 
 
Morgonmys
 
 
 
 
Provar skor
Coronas
Fenixs
Dinosaurierna
Middag hos farmor och farfar
 
Corona hade fått böcker dagen innan
Stora hjärtat
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0