Torsdag

I går hade barnen underhållning på kvällen i form av en lastbil som kom och grusade infarten.
Efter att vi lämnat på dagis så åkte jag och Maiden och handla lite och sedan åkte vi hem bakade biskvier, dem vart ju inte dem snyggaste men smakade i alla fall gott. Älskar biskvier och har tänkt baka det i några år nu men det har liksom inte blivit av, verkar liksom lite bökigt. Var väl lite bökigt men kanske inte så illa som man föreställt sig. Dem är ju som sagt inte dem snyggaste, dem lutar lite hit och dit men men....
Satte en surdeg i förgår som jag fyllde på idag, ska baka på lördag.
Efter baket och en del fix här hemma så gick jag och Maiden till dagis där barnen hade firat förskolansdag. Dem hade fått grilla hamburgare och ätit ute och sedan gjort en massa aktiviteter. När vi kom och hämtade så vart vi bjudna på fika, trevligt! På vägen hem fick Fenix syn på en bil med ögonfransar och vart väldigt förtjust, han vill också ha en bil med ögon, haha, tror inte riktigt att Daniel nappar på idéen med ögonfransar på bilen....
Väl hemma igen så har vi mest varit ute, jag har stekt pannkakor så snart är det dags för mat.
Ska göra en cheesecake lite senare.
 
Spanar in lastbilen som kommer med grus
 
 
Glad tjej på väg och ska handla
Surdeg
 
Biskvibak
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förskolans dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här vill Fenix att vår bil ska se ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0