Onsdag

I går förmiddag var barnen ute och lekte en sväng på baksidan medans Daniel höll på att fixa lite med omstruktureringen av verandan. Fenix kom efter ett tag in och var jätteledsen och hade ont i pekfingret som svällde upp ganska så fort. Efter en stund fick jag äntligen svar på vad som hade hänt och då hade han klappat en bi ( troligtvis en humla), hihi! Stackars lilla gubben, tror inte han försöker sig på att klappa fler bin eller humlor nu.
Efter lunch gick Daniel med Corona upp till farmor och farfar där hon skulle få vara under eftermiddagen och kvällen. Vi andra hoppade in i bilen och körde till mormor och morfar där vi släppte av Fenix sen åkte jag , Daniel och Maiden in till Norra Bantorget och café Röda rummet där Kimmos band The Palth skulle spela.
Vi mötte upp Carina, Elvira och Kimmos andra döttrar Julia och Carolina där. Det var en jättebra spelning och Maiden skötte sig exemplariskt! Efter spelningen gick Carina och Elvira tillsammans med oss och åt lite middag på MAX. Det vart en supertrevlig kväll.
På vägen hem mötte vi upp morfar och Fenix i Norrtälje, Fenix var alldeles lyrisk för han och mormor hade sett en snok, Fenix är ju just nu inne i en ormälskarperiod! Det hade varit full fart hela dagen hos mormor och morfar så Fenix somnade fort! Corona hade somnat hos farmor och farfar så hon fick sova kvar där över natten.
I morse gick Daniel och hämtade Corona som hade haft det bra hos farmor och farfar. Hon hade fått ett par byxor och en tunika som hon har på sig till dagis i dag och sen hade hon fått en klänning, en par sandaler och en docka, tack snälla1
 
Fenix läser bok för Corona
Mysfia
Trollet och jag
 
 
The Palth
Tittar på bandet
Hälsar på hos Carina och Elvira
 
 
 
 
 
 
Fina tjejerna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Coronas klänning
Dockan
Sandalerna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0