Måndag

Måndag igen och alla troll hemma. Idag har vi praktiskt taget varit ute hela dagen. Vi började med  en promenad och då såg vi säsongens första padda till barnens stora förtjusning. 
Skönt med sol men tråkigt att det måste blåsa hela tiden. Tjejerna har sovit i omgångar men nu är alla vakna och inne igen. Middagen står i ugnen så om en stund blir det middag.  
 
 Mys i badet
 
 Corona hoppade ner i Fenixs knä imorse
 På promenad
 
 
 
 
 
Stoppar fickorna fulla med sten
Fenix hjälper till
Hittat snigel
 
Årets första padda
 
 
Gullungen
 
 
 
 
 
 
 
Gröten är fortfarande inte speciellt god
 
Ute och gungar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Somna en stund i min famn
 
 
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Härligt att syskonen kommer överens och Maiden börjar bli stor =)

Tänkte på er i helgen men jag har jobbat hela helgen =(
gör inget annat än jobbar nu känns det som.
Tänkte se om vi kanske kunde klämma in någon dag och ha lek träff på =)

2013-05-06 @ 17:12:14
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0