Måndag

I morse tvättade jag tre maskiner innan farmor kom och hämtade Fenix. Dem skulle handla och sätta ner blommor på kyrkogården.
Jag kastade iväg ett mess till Erika och hon var hemma så jag och tjejerna åkte till Sylta och hälsade på. Tog med mig bullar och biskvier från frysen här hemma. Bra att bli av lite så jag kan fylla på med lite nytt inför Coronas kalas snart.
När vi kom dit vart det fika och sedan tog vi en skön promenad i solen och tittade på hästar, får och höns.
Efter det trevliga besöket åkte vi hem igen. Inbjudningarna till Maidens dop hade kommit och jag satte mig ner och packade och adresserade dem, perfekt! Daniel köper med sig frimärken sen så vi får iväg dem imorgon.
Maiden sover nu lite middag och Corona myser i mitt knä, i kväll blir det middag hos farmor och farfar.
 
 
På besök hos Erika
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trött tjej efter besöket
Inbjudningarna till dopet
 
 
Imorgon skickas dem


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0