Fredag

 I fredags var alla barn kladdiga i ögonen. Då barnläkarstationen hade stängt så fick det bli ett besök på vårdcentralen där vi fick andra ögondroppar utskrivna då dem Corona fått inte hjälpt henne.
När vi ändå var i Norrtälje passade vi på att handla en vårjacka till Fenix, han fick även två par kalsonger med dinosaurier på.
Resten av dagen blev ganska så lugn. Daniel och farfar åkte till skogen och drog fram några stockar till den blivande bryggan.
 I väntrummet på vårdcentralen
 
Corona och Maiden myser i bilen
Sommartjej
 Corona somnade på mig när vi skulle kolla på film
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0