Fredag

I fredags vart det lite fix här hemma på förmiddagen. Daniel åkte och klippte sig på morgonen och sedan vart det frukost på verandan.
Farmor och Fenix åkte och handlade och när dem kom hem hade dem handlat med sig lunch hem till alla från subway .
Klockan 13 hade jag tid hos Cribbe igen för att fortsätta med tatueringen, drog dock ut på tiden något med mycket prat och kunder med frågor så det bli en sittning till. Efter det åkte jag och handlade innan jag åkte hem till familjen igen.
 
Nyklippt gräs
Farmor och farfar kom på fikabesök och provade biskvierna i torsdags
Glad tjej
Kvällspromenad med Embla
 
 
 
 
Mys i fredags morse
 
 
 
Tummen är bra god
Frukost
 
 
Mys med mini
Haha, rolig lapp hos Cribbe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0