Torsdag

I torsdags kom farmor förbi på en snabbfika på morgonen efter att Daniel lämnat barnen på dagis. Efter fikat åkte vi till Räfsnäs för att hämta upp ett nytt fönster till köket.
När vi kom hem bakade jag nougatrutor och drömrulltårta. Jag hann även göra i ordning en varsin pärm till Corona och Maiden, dem har haft sina papper i Fenixs pärm en tag nu så nu var det på tiden att dem fick en egen pärm att ha sina papper i.
Vi gick sedan ner till dagis för att hämta dem stora trollen, Maiden fick sin premiärtur i vagnen. Alla ville titta på Maiden, både personal och barn och dem tyckte att hon var jätteliten och söt!
Daniel lagade god middag, köttfärsbiffar och potatismos.
Farfar kom förbi en sväng på kvällen och fikade.
 
Två tjejer som vill dela mammas knä med Maiden
Bak
 
Premiärturen var avslappnad
Fenix ville inte gå hem från dagis, alla skulle åka vagnen!
 
 
Bus
 
 
 
Ordning och reda på alla papper
Kvällsbus
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0