Torsdag

Det gick bra på BVC igår. Lilltjejen har ökat kanonbra i vikt och väger nu 3290 gram. KArina, vår BVC-sköterska var jättenöjd med viktuppgången. Maiden kanske blir en ny Fenix som växer så det knakar.
Vi fick en ny tid nästa vecka och se så att viktuppgången håller i sig.
Efter BVC-besöket så åkte vi till flygfyren och handlade. Det var en ung kille som oxå handlade där som frågade på vilken hylla man hittade såna där söta, han menade Maiden. Hihi, jag sa att det var en beställningsvara med lång leverenstid på. Roligt med ymgre killar som är förtjusta i barn!
Vi tog även en sväng till Lindex då vi hade en gratis body att hämta där. Dem hade även halva rea priset på alla reavaror. Vart lite shopping, mest till Corona, Fenix fick underkläder.
På vägen hem hämtade jag upp dem andra två rullen och sedan hem för mellis och matlagning.
Innan läggning vart det ett bad för busarna!
 
Gullungen
 
 
 
Coronas kläder
 
 
 
 
 
Fenixs kalsonger
 
Maidens body
Trött liten tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0