Tisdag

Tvättade en maskin tvätt igår, alltså hur kan det bli så mycket tvätt. Det blir nästan en maskin om dan, vill hålla tomt i tvättkorgarna, känns bäst så!
Pappa/morfar hade ett jobb i Räfsnäs igår så han kom förbi på en fika.
Efter middagen fick barnen sig en dusch och sedan vart det en stunds mys. Farmor kom och hälsade på en sväng.
Båda barnen var toktrötta och Fenix började tjata om sin välling vid kvart i sex men fick vänta till halv sju. Båda slocknade som stockar! Maiden är mer kvällspigg och är uppe med mig och Daniel om kvällarna.
Fenix och Corona är nu på dagis, man hinner knappt få av dem kläderna innan dem försvunnit in och börjat leka, skoj att dem trivs!
Idag bli det nog oxå ganska lugnt. Pappa skulle jobba i Räfsnäs idag igen så han skulle kanske kika förbi på en fika, vi får se.
 
Mys
Hos morfar
 
Trött
På väg hem
 
Busarna leker tittut
 
 
 
 
 
Tokfia älskar att klä på sig Fenixs kläder
 
 
Systermys!
 
 
 
 
 
Corona håller lillasyster i handen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0