Tisdag

Idag efter att vi lämnat stora trollen på dagis så gick vi hem och vek tvätt samt startade en ny maskin med tvätt. Jag förberedde middagen, kasslergratäng med paprikasås och ris.
Klockan tio kom Carina hit och fikade, supertrevligt! Det vart massa prat om allt möjligt! Pappa/morfar dök upp en sväng oxå. Han jobbade i Räfsnäs och kom då hit och åt sin matlåda, självklart fick även han fika.
Efter tre timmars fika gav sig både pappa och Carina hemåt och vi begav oss till dagis för att hämta upp Fenix och Corona.
Middagen står nu i ugnen, ska bli gott, magen kurrar som bara den!
 
Syskonmys
 
 
 
 
 
 
 
 
Carina på besök
Morfar
Skönt i morfars knä
Efter att jag hjälpt Fenix på toaletten hittade jag Corona i Maidens säng
Pusskalas!


Kommentarer
Carina Helmersson

Skam den som ger sig med att söka =( även om man ger upp lite i bland =/
Men som sagt det var skönt att få komma hemmefrån =)

2013-01-29 @ 19:23:53
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0