Söndag

I går kom Carina, Kimmo och Elvira hit på besök för att träffa oss och framförallt Maiden. Maiden fick en skallra samt ett urgulligt kort med ett bidrag till hennes spargris i, tack snälla!
Vi åt en tacolunch och sedan vart det lite bus för barnen innan vi alla gick en promenad och barnen åkte pulka.
När vi kom in igen fikade vi med kaffe och jag hade gjort en vitchokladmousse med kokos och lime i, toppade det hela sedan med en hallonsås.
Det vart sedan lite mer lek och när barnen lete som bäst var det dags för dem att åka hem, typiskt! Vi fick i alla fall 5½ timmes mys tillsammans.
Tack för en toppendag. På kvällen mös Daniel med Maiden medans jag nattade dem andra trollen.
 
Mys med tant Carina
 
Lek och bus
Promenad
Gott med fika
 
Efterrätten/fika
Tittar på hästar på Carinas telefon
 
 
 
 
 
 
Fina presenter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0