Söndag

I morse bakade jag bullar, det fick bli hälften vanilj och hälften kanel.
Farmor kom och hämtade Fenix, dem skulle baka en tårta till farbror Mikael som har namnsdag i dag.
Daniel var in till Norrtälje en sväng och handlade medans jag var hemma med två sovande tjejer.
När Daniel kom hem igen så gick vi till farbror Mikael och fikade med den goda tårtan som farmor och Fenix bakat.
Fenix ville inte följa med hem när vi försökte hämta upp honom på vägen hem utan fick då följa med farfar till farbror Mikael på fika. Dem kom precis hem nu. Om en liten stund blir det middag, ska bli gott, är ju hungrig som vanligt!
 
Degen färdig
 
Bullarna klara
Mys
Corona och jag fick skjuts av pappa i pulkan upp till farbror Mikael, lite trångt för mina långa ben.
 
Tjejerna hos pappa
 Tårta
 
 
 
 
Corona ville att Maiden skulle åka pulka
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0