Onsdag

Idag har Daniel jobbat men är nu ledig resten av den här veckan samt nästa vecka. Morgonen gick bra med dem tre trollen, dock strejkade värmepumpen så det vart till att elda! Farmor och farfar kom och hämtade Corona och Fenix så jag och Maiden kunde åka till Danderyd för att ta hennes PKU-test. Hon sov både dit och tillbaka och sa inte ett knyst när dem stack henne. Hon väger nu 2875, hon har gått ner 95 gram sedan födseln. Barnmorskan tyckte det var jättebra, små bebisar brukar tydligen kunna tappa lite mer i vikt så Maiden hade skött sig exemplariskt.
Farmor och farfar kom tillbaka med dem stora trollen på eftermiddagen. När Daniel kom hem så hade han med sig leksaker till barnen samt present till Maiden från Sara och hennes familj. Det vart då självklart lek med dem nya leksakerna innan middagen.
Nu sussar dem stora barnen och jag och Daniel ska snart äta middag. Kocke skulle komma förbi i kväll och kika på värmepumpen, hoppas den vill hoppa igång då!
 
 
Lite blandade bilder
 
 
 
 
Fina kläder till Maiden från Sara med familj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0