Onsdag

Maiden har blivit lite snorig, inte så konstigt kanske med tanke på att Fenix är toksnorig! Det är så himla svårt att hålla honom borta från Maiden oxå då han är stormförtjust i henne, Corona oxå för den delen. Maiden och jag höll oss i alla fall hemma igår, vi tog det lugnt och hade det mysigt medans dem Fenix och Corona hade det skoj på dagis.
I morse hade jag mysmorgon med alla tre barnen i sängen. Nu är dem stora trollen på dagis och Corona sover i min famn. Halv tolv ska vi till BVC, ska passa på att handla lite oxå. Hade tänkt göra det innan BVC egentligen men damen sover så skönt så vi tar nog det efter istället, tänker inte hålla på att stressa.
Det känns som att Maiden har gått upp en hel del, hon kanske blir som Fenix som ökade mycket och snabbt i vikt. Ska bli spännande att se i dag i alla fall hur det ser ut på vågen. Hon äter mycket och ofta så hon borde ha gått upp en hel del!
 
Pusseldags
 
 
 
 
Välling i går
Väntar på att mamma och Maiden ska klä på sig så man kommer iväg till dagis någon gång.
 
 
Mysdag hemma med en liten snorig
 
 
Mys i soffan
 
Akrobatik
Stora trollet
 
 
 
Kvällsskoj
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Corona är inte van att hon inte är minst längre ;) eller? kul att dom vill dela Maidens saker =)

Nee det är jätte tråkigt och jobbigt att aldrig veta hur mycket jobb eller pengar man får, vill börja jobba mer natt så man tjänar pengar men dom har bara dag jobb åt mig så man får ta det man får =/

2013-01-18 @ 12:46:28
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0