Onsdag

 Jaha, idag vart det inte mycket gjort. Skulle lägga mig och mysa med Maiden en stund på sängen, hon toksomnade på min arm. Det var så mysigt att ligga under den varma filten med henne snusandes brevid så jag låg kvar och somnade oxå .Vi vaknade en timme innan vi skulle till dagis och hämta dem stora trollen så jag förberedde middagen och så åkte vi till dagis.
Corona är så söt och blir så lycklig när Maiden kommer och hämtar henne på dagi. Det blir många kramar och pussar och hon är väldigt tydlig mot dagiskamraterna att det minsann är hennes lillasyster, hihi !
Maiden somnade på väg hem från dagis och sover fortfarande. Dem stora trollen leker och maten står i ugnen. Maiden vaknar nog snart och vill ha lite mat kan jag tänka mig.
Maiden låg en stund på sängen medans jag fixade lite, hon låg och tittade på mig och efter ett tag fick hon syn på sin arm, hihi, så söt!
 
 Trött prinsessa sussar på min arm
 
 
 Ligger och spanar på morsan
 
Oj, vad är det här för något, en arm kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0