Måndag

I går när jag och Maiden vaknade så hade Daniel ställt in frukost till mig, så gulligt!
Daniel var kvar hemma med Fenix och Corona medans jag och Maiden åkte till Danderyd och våning 8 på patienthotellet, för att göra hennes hörseltest. Testet gick galant, hon hör som hon ska, skönt!
När vi kom hem lagade Daniel mat, wienerschnitzel och hasselbackspotatis, smaskens!
Innan nattningen så duschade jag Fenix och Corona
Ritar
Gullfia
Puss
Frukost serverad vid sängen
Pappamys
 
 
 
 
Gott med glass
På väg till Danderyd
Vi gick förbi mitt och Maidens hotellrum
Trött tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0