Måndag

I går vart det en mysdag hemma med alla barnen. Tvättade undan all tvätt samt Fenixs matta och småplockade lite. Fenix och jag mös i soffan tillsammans en stund medans tjejerna sov.
Efter middagen var tdet lite filmtittande och mer mys.
Efter att jag nattat Fenix och Corona så var tdet egen mystid för mig och Corona i soffan.
I dag är det jättefint men kallt ute. När jag och Maiden lämnat av två lyckliga barn på dagis så åkte vi vidare in till norrtälje för att handla, det fick bli flygfyren idag! Köpte en Bamsebok till Fenix som en liten present då han varit så duktig och varit blöjfri och torr i tre nätter nu!
Nu är vi hemma igen och jag har precis ätit frukost, hann inte med det innan vi åkte, det tar lite tid på morgonen med tre barn som ska göras iordning. Det var i alla fall gott med frukost nu, var superhungrig!
Maiden har oxå precis fått lite mat och ligger i paltkoma i mitt knä, mätt som en plätt!  
 
Lilla Maiden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finaste Fenixen
 
 
 
 
 
 
 
Puss av syster
 
 
 
Tokfia älskar skor, oavsett storlek
 
 
Klätt på sig Fenixs halsduk och mössa
På väg att handla nu på morgonen
 
Vackert men kallt ute
 
 
 
Fenixs bok som han ska få när han kommer hem
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0