Lördag

I lördags vid tio kom Jessika, Anton, Wilma och Meja hit och tittade på Maiden. Maiden fick en body och byxor, tack snälla! Vi fikade och barnen lekte. Tyvärr vart det inte någon lång fikastund då vi skulle iväg.
Daniel lämnade Fenix och Corona hos farmor och farfar och sedan åkte vi till Harö. Carina, Stefan och Casper mötte vi upp på vägen så dem fick visa vägen. Carina känner en fotograf som sett Maiden på Carinas facebooksida och han hade frågat om han fick låna Maiden för att ta lite kort på. Carina frågade oss och självklart fick han det! Vi vart bjudna på gott fika när vi kom och sedan satte fotograferingen igång. Maiden var jätteduktig och fotografen, Patrik, fick dem bilderna han ville ha. Det vart jättefina bilder som Patrik sedan mailade över till oss som vi får! Nu ska vi bara bestämma vilka som ska förstoras upp och pryda hemmet. När vi kom hem vart vi bjudna på middag hos farmor och farfar.
Tack Patrik för dem fina bilderna och Carina för allt!
 
Lånar några av Carinas bilder från fotograferingen
 
Lek med Wilma
 
Fina kläder till Maiden
Framme
Fotografering på gång
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Slappar hos pappa
 
Trött
Jag passade oxå på att ta några kort på prinsessan
 
 
 
Vilar hos Carina
Farbror Mikael har fixar Coronas frisyr
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0