Fredag

I går vart det en lugn morgon, barnen var lediga från dagis som vanligt på fredagar. Farmor kom förbi och hämtade Fenix som skulle få följa med henne och handla. Jag och Corona åkte oxå in till norrtälje lite senare medans Daniel var hemma med en nymatad Maiden. Jag och Corona handlade lite kläder på Kappahls rea, halva reapriset. Perfekt! Det vart två tröjor och två pyjamaser till Corona, en tröja till Fenix och en tröja till mig. Vi handlade även på flygfyren innan vi åkte hem igen.
Carina kom och fikade på eftermiddagen, så trevligt! Var ett tag sedan vi sågs nu. Maiden fick jättesöta skor och ett set med kläder, tack snälla för det! Det vart mycket prat och som sagt en trevlig fikastund.
På kvällen åt vi middag hos farmor och farfar, pepparrotskött, smaskigt! Fenix följde med farmor hem efter handlingen och vart kvar där tills vi kom dit på middagen.
 
 
Gullfia
 
Bygger med sitt lego
 
 
Myser med lillasyster
 
 
Handlar på flygfyren
 
Tröttis
 
 
Carina på besök
 
 
Fina kläder från Carina med familj
Oxå från Carina med familj
 
Det här handlade vi till Corona
 
 
Fenix fick en tröja
 
Glass hos farmor och farfar
 
 
 
Kvällsmys
Lilla hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0