7 dagar efter förlossningen

Jaha, den här bilden tog jag för några dagar sedan, en vecka efter förlossningen för att vara exakt. Mina jeans som jag hade innan jag blev gravid är inga som helst problem att få på sig, dem sitter precis som innan. Jag kan ha kläder från barnavdelningen på mig. Nu ska det ammas 4-6 månader till och hur ska jag göra för att inte gå ner mer i vikt under tiden???? Det är verkligen trist att jag inte kan lagra något fett under graviditeten som man ska! Daniel kör just nu med Morbergsstilen på mig, massa smör och massa grädde, hihi, vi får se om det händer något, tveksam men vi testar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0