En måndag på IKEA

I morse hoppade jag, Fenix, Corona och farmor in i våran bil och jag körde oss till Uppsala och Ikea där! Det vart lite shopping bl.a. en byrå till farbror Mikael, galgar, fotoramar, ljusstakar, kusse, underlägg, batterier och lite annat smått och gott. Farmor bjöd oss på lunch där. Efter lunchen vart det blöjbyten och sedan fortsatt shopping.
När vi var klara på Ikea så åkte vi till citygross och handlade lite till. Fenix har fått en hel del saker av farmor idag, tack så mycket!
När vi kom hem körde vi upp farmor och hennes saker till henne och sedan åkte vi hem.
Daniel kom hem gaanska tidigt, det vart middag och sedan har vi myst! Nu badar grabbarna och snart är det läggdags för båda änglarna!

På IKEA

Prinsessan är och shoppar

Pysslar med sin bok



Lite lek





I väntan på lunch









På citygross

Mer lek



Trött prinsessa



Lite bilkörning innan hemresan



Fenixs nya saker









Bus hemma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0