Torsdag

I går åkte jag och barnen in till norrtälje. Vi stannade hos mormor och morfar för att lämna Embla, hon ska vara där tills på söndag.
Vi mötte sedan upp Daniel på Knuten där vi åt lunch. Calle var där och handlade så det vart en pratstund oxå.
Vi handlade innan vi åkte hem igen.
När vi kom hem hade Fenixs film Rorri kommit med posten så han fick sitta och titta på den.
Vi åt middag hos farmor och farfar på eftermiddagen och vid sju-tiden kom HEnkan och hjälpte Daniel att måla i trappen.
Jag nattade båda barnen medans grabbarna målade. Det blir jättebra med vitt, tycker verkligen inte om det träfärgade som varit där innan!


På knuten för att äta lunch

Klubba efter maten

Älsklingen



Gott med smörgåsrån





Lånar pappas mössa

Filmen som kom igår

Tittar på film

Grabbarna i arbete










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0