Utflykt


I går var båda barnen trött, dem somnade straxt innan åtta båda två. Jah och Daniel kröp då ner i soffan och tittade på film, The Ledge, riktigt bra var den!
I morse kom Fenix upp kvart över sju. Vi mös framför tv:n och lekte. Corona beslutade sig för att ta en lång sovmorgon. Tjugo över tio ville hon gå upp, då hade hon sovit 14½ timme, nytt rekord tror jag, jösses vad den lilla tjejen kan sova. Hon var hungrig när hon vaknade, inte så konstigt! Hon fick frukost och sedan gjorde vi oss i ordning.
Straxt efter elva kom Tina och Leo hit. Vi packade in alla barnen i våran bil och så åkte vi till Rimbo ridskola där Jeppe jobbar.
Vi började med lite fika och Fenix och Leo busade runt medans Corona mös med Jeppe. Fenix fick sedan åka traktor med Jeppe bort till en av hagarna som han höll på att stängsla om. Medans Jeppe jobbade så tittade vi och klappade på hästarna. Fenix tittade på hästarna som hade täcken på sig och sa: " Hästen har tröja", hihi! Så söt vår lilla kille!
Det vart en supertrevlig utflykt fast det vart lite kallt på slutet.
Alla barnen somnade som stockar i bilen på vägen hem!
Nu väntar vi på att Daniel ska komma hem så vi kan äta middag, sen ska jag hoppa in i duschen, jag fryser! Vart nog helt genomfryst ute idag, jag klarar verkligen inte av kylan, kanske beror på att man inte ha något underhudsfett alls!

Nybadad tjej igår

Morgonmys med prinsen







Frukost!



Fika



Sitter hos Jeppe







Bus






Fenix fick åka traktor





Klappa hästar















Lånar Tinas Tissla en stund














Jeppes kompis



Prinsessan satt så snällt och tittade på







Tina, Leo och Fenix

Trötta barn!

Leo

Fenix

Corona


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0