En sväng på stan

Corona somnade ju om innan vi skulle åka så hon fick vila en stund innan jag väckte henne för att åka in till norrtälje. Vi mötte Tina utanför Småglin som hade utförsäljning. Det vart lite shopping av Name it kläder, tycker om det märket! Dem hade inte Coronas storlek men hittade lite kläder i storlek 80 som borde passa till sommaren!
Efter shoppingen där gick vi till pelikan och åt lunch, smaskigt! Det vart massa skratt och prat! Corona lyckades charma till sig en farbrors uppmärksamhet oxå. Tina undrade hur många gånger hon blivit kallad charmtroll, hihi!, ja det är ju några gånger, hon pratar och ler mot alla! Hon är en glad och väldigt social liten tjej!
MEd lite lunch i magen gick vi till H&M där det oxå vart det oxå vart lite shopping. Köpte en mössa till Corona och en vattenflaska och en mysdress till Fenixen! Efter shoppingen skildes vi åt och jag och åkte och hämtade upp Fenix.
Han hade haft det bra på dagis, han slutar gråta så fort jag kommer bort från parkeringen.
Nu har vi ätit lite mellis. Jag la Corona i hennes säng medns jag bytte Fenixs blöjs och när jag skulle hämta henne igen så hade hon toksomnat, lilla gullungen!
Nu blir det soffmys med Fenixen!

Trött tjej somnade om i morse



På väg till norrtälje

Gladlort på väg till norrtälje





Ute på stan och går

Lunch!





Provsmakar apelsin









Den här gräsliga saken hittade vi på H&M

Lilltjejen har somnat om

Fenixs kläder







Coronas kläder














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0