Coronas första pulkatur!

I morse åkte jag och Fenix in till norrtälje för att handla lite. På hemvägen mötte vi upp farmor i breta och Fenix fick åka med henne och handla en sväng oxå. Fenix har varit hos farmor och farfar sedan jag lämnade över honom. Henkan är här hemma och målar trappan och det underlättar väldigt om inte han är med då!
Henkan har som sagt målat, Daniel har fixat lite med det kommande bastubygget så jag har passat på att mysa extra mycketmed lilla prinsessan! Vi tog en liten pulkatur, hennes allra första pulkaåkning! Lilla tjejen tyckte det var skoj och satt och smålog.
När jag och Fenix var i norrtälje passade vi på att köpa en pulka till honom med ratt och broms.
Daniel har precis tagit en liten pause och Corona ligger och sover i hans knä.
I kväll ska vi till farmor och farfar och äta middag, vi tar med pulkan dit upp så får Fenix provåka den på vägen hem!

Första pulkaturen för prinsessan

















Skoj med mjölkpaket







Vill smaka pappas kaffe, men hon får nog vänta en stund med det!





Fenixs nya pulka




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0