Torsdagsbesök

Fenix "vaknade" vid 6 imorse, han stod då i mitten av sitt rum och grät och ropade på mig. Jag gick upp och hämtade honom och bäddade ner oss i våran säng. Jag tror att han gick i sömnen, han har gjort det förrut. 
Vi somnade i alla fall om. Corona vaknade kvart över åtta, jag gick då upp och gav henne frukost. Fenix kom upp vid kvart i nio. Han skulle egentligen vara på dagis halv nio men jag ringde och sa att han fick vara hemma istället. Han har varit lite snorig i några dagar så det kanske var bra att han fick vara hemma idag. 
Vi åkte i väg till gräddö en sväng och handlade. Vi halv tolv kom Carina hit. Casper är hos sin pappa den här veckan så honom får vi träffa nästa vecka. 
Vi fikade och pratade. Fenix busade och tittade på film med Carina. 
Corona fick ett par jättefina strumpbyxor av Carina, tack snälla!   
Efter att Carina åkt så somnade Corona i min famn och Fenix lekte.
När Daniel kom hem bakade jag lite medans han och Fenix gräddade pannkakor.
Nu blir det en liten stund till med mys innan det är läggdags för busarna!

Sömntutan somnade om i våran säng

Handlar







Fika











Lunch!





Tittar på film













Carina tog massa fina bilder på trollen, tar sån tid att lägga upp alla här men här är i alla fall några!














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0