Söndag

Då Fenix har varit så tokmammig ett tag så fick Fenix spendera hela söndagen med sin pappa. Dem var pålekrymden och busade, handlade och åt på McDonalds. En toppendag för dem två!
Jag och Corona packade in oss i bilen vid nio och begav oss till Stäket i Kallhäll där Carina, Kimmo och lilla Elvira bor. Det vart en supermysig dag med god mat, fika, massa prat och en mysig promenad. Elvira och Corona hade puss och kramkalas! Så himla söta!
Vid sextiden var jag hemma igen och då hade grabbarna lagat middag. Vi åt och sedan åkte jag tillbaka till norrtälje för att hämta upp Embla.
Tack för en superdag mina vänner!


Kommentarer
Carina

tack själv kära för en underbar dag! vilka fina bilder du också lyckats ta. tänk om jag fick vara med dig istället för att jobba idag...

2012-01-30 @ 13:01:48
Anna

Ja vad mysigt det hade varit! Vi får hitta något jobb till Kimmo så du kan bli hemmafru och hänga med oss hela dagarna!

2012-01-30 @ 14:54:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0