Pulkatur med Fenix

Corona vaknade kvart i sju imorse. Hon somnade vid åtta igår så hon har fått sova nästan 11 timmar i alla fall. Hon är fortfarande snorig och på morgonen är hon så täppt att hon vaknar. Hon fick frukost och sen klädde jag på henne. Vi hann pussas och kramas en stund innan Fenix kom upp. Han fick frukost och sedan vart det påklädning. Vi städade av lite och startade disk- och tvättmaskinen. Corona somnade om vid nio i vagnen. Jag rullade ut henne på verandan, hon blir bättre med snorandet om hon ligger ute och sover. I går sov hon middag 4½ timme ute i vagnen, hon älskar att ligga ute!
Jag och Fenix har varit ute på en promenad med Embla i snön, Fenix fick åka sin nya pulka vilket var mycket populärt!
Nu sitter han och tittar på Nicke Nyfiken och jag har startat en till tvättmaskin.
I eftermiddag kommer Henkan hit och äter middag och målar.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0