Promenad

Tog en promenad med barnen för en stund sedan. Jag satte på sittdelen på vagnen så Corona fick sitta upp. Hon tyckte det var spännande men jösses vad pluttig hon såg ut, Fenix fick inte plats i liggdelen efter 6 månaders ålder så då fick han åka i sittdelen, kan inte minnas att han såg så här pluttig ut. Hihi, Corona är ju dock betydligt mindre än vad Fenix var i samma ålder. Hur som helst så trivdes hon i alla fall med att sitta upp och kika runt! Vi träffade 2 äldre par längs promenaden som Corona charmade med sitt leende!
Fenix skulle inte gå på vägen utan klättrade mest runt uppe i skogen, han är en liten skogsmulle. Bitvis åkte han pulka och jösses vad tungt det vart! Först skulle man dra Corona på en oplogad väg och sedan även ha lilleman på släp!
När vi kom hem vart det lite lek och sedan mellis, nu vilar båda pluttarna!


Första åkturen i sittdelen








Gosunge!









Lilla prinsen











Lek



Kommentarer
Carina Ohlsson

snuttisar

2012-01-28 @ 10:49:40
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0