Onsdag

I går när barnet lagt sig så vart det filmmys för min och Daniels del.
Fenix vaknade kvart över åtta i morse, han fick välling och sedan tog vi en promenad med Embla i ruskvädret. Fenix tycker till skillnad från mig att ruskvädret är ett riktigt toppenväder, massa vattenpölar att hoppa och sitta i. När vi kom hem tittade vi på Nicke Nyfiken. Corona vaknade för 10 minuter sedan och ligger nu i mitt knä och äter frukost, hon har sovit 12½ timme nu, hihi, mammas tröttis!


Syskonen leker

Vi rensade i källaren här om dagen och Fenix passade på att gömma sig i kartongerna.

Morgonmys i går





Fenix och jag slappade i soffan igår eftermiddag



Promenad nu på morgonen






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0